in ,

Marketér, copywriter, ideamaker

Standardní textové prvky webových stránek
Někdo by mohl namítnout, že standard spíše svědčí o nedostatku originality a invence. Designové návrhy webů však také pracují se… Více
Existuje SEO copywriting?
„SEO copywriting“ je tak trochu buzz word a nesmysl. Zpravidla se od podobného textu očekává nelidská hustota toporně naroubovaných klíčových… Více
Jak vést firemní stránku na Facebooku
Položte si úvodem otázku: Sledovali byste na Facebooku vlastní firmu? Pokud k tomu nenacházíte žádný důvod, možná na Facebook… Více
Jak napsat dobrý titulek?
Titulek (nadpis, banner,slogan) zpravidla rozhoduje o tom, zda se čtenář „chytí“ a bude pokračovat ve čtení, případně klikne na prvek…. Více

Jak postupovat při krizové komunikaci

Proč monitorovat sociální sítě a online média?