in

Obsahová strategie (content strategy)

Lidé na internetu hledají především obsah, který je pro ně užitečný. Někdy to může být zábava, jindy zase odborné informace. Pokud se zamyslíte, co zajímá cílovou skupinu vašich zákazníků, můžete jim připravit obsah, který je bude dlouhodobě oslovovat a přitahovat.
Originální obsah je přidaná hodnota, která váš online projekt odliší od jiných.
Kombinací různých kanálů a forem obsahu oslovíte širší spektrum zákazníků.
Kvalitní a užitečný obsah vybízí ke sdílení a přispívá ke snadné nalezitelnosti stránek.
Co konkrétně vám může obsahová strategie přinést?
Je vhodné se zaměřit na obsah, anebo raději na jiné formy propagace?
Jaký typ obsahu je klíčový z hlediska vašich zákazníků a cílů?
Jak rozdělit kompetence při správě a tvorbě obsahu?
Kde obsah brát a jaké formy jsou vhodné?
Kde a jakým způsobem obsah publikovat / distribuovat?
Jak propojovat a třídit různé druhy obsahu?
Jak dlouhodobě zajistit kontinuitu a smysluplnost obsahu?
Texty (copywriting)
Píši webové, reklamní a obchodní texty, které mají švih, zaujmou a jsou přesně cílené. Promyšlené texty skutečně prodávají a pomáhají profilovat značku.
Kreativní koncepty
Navrhuji řešení reklamních a komunikačních kampaní. Snažím se nacházet neotřelé a originální koncepty, kde vtip a nápad jsou důležitější než rozpočet.
Propagace v sociálních sítích
Komunikace o produktech či službách může mít mnoho podob. Zkuste se zákazníky hovořit přímo, otevřeně a zjišťovat, co je zajímá. Uvidíte, že se to vyplatí.

Jak postupovat při krizové komunikaci

Proč monitorovat sociální sítě a online média?