in ,

Texty na web a reklamní texty (copywriting)

Přenést myšlenku i emoci. Zaujmout. Nadchnout. Předjímat otázky. Přesvědčit. Přesně takové texty vám jako reklamní a marketingový copywriter rád připravím. Budou originální a účinné.
Texty pro webové prezentace a e-shopy
Brožury, manuály, katalogy
Web je stále častěji hlavním a nejdůležitějším kontaktním a prodejním místem. Pokud věnujete pozornost vizuálním prvkům webových stránek, měli byste stejnou pozornost věnovat i textům. Grafika rozhoduje o prvním dojmu – prodává však text.
Vymyslím strukturu, rozsah, obsah a podobu propagačních brožur, katalogů, manuálů či korporátních časopisů. Poznám váš produkt, projekt či službu a vtisknu obsahu jedinečný výraz, který bude informačně hodnotný, obsahově správný a marketingově cílený.
Víte, jak správně oznámit vznik nového projektu? Máte k dispozici prostor v médiu a chcete jej optimálně využít? Chcete oslovit zákazníky či obchodní partnery? Všude tam, kde má text plnit konkrétní cíl, se vyplatí, aby jej připravil člověk s marketingovým myšlením a citem pro jazyk.
Důvěryhodnost
Tah na bránu
Styl, šmrnc a vtip
Dobré texty mají promyšlený obsah, strukturu a zároveň mluví jazykem cílové skupiny zákazníků. Říkejte zákazníkům to, co potřebují a chtějí slyšet.
Obchodní text není společenská konverzace, ale marketingový nástroj. Využijte sílu každé věty ke svému prospěchu.
Jsme stále vystaveni přívalu sdělení a podnětů. Zapamatujeme si jen ty, které vybočují z průměru. Najděte si vlastní styl.
Někdy stačí zadání ujasnit e-mailem či telefonicky a můžu se ihned pustit do tvorby textů. U rozsáhlejších projektů a u projektů, které vyžadují speciální znalosti, je vhodné se sejít a vše osobně probrat. V každém případě platí, že výsledné znění textů je až to, s nímž jste bezvýhradně spokojeni.
Cena copywritingu se pohybuje v rozmezí 1200 – 2000 Kč za normostranu v závislosti na dostupnosti podkladů, tématu, rozsahu a termínu dodání. Cena zahrnuje konzultaci k projektu a gramatickou korekturu finálních textů. Přesnou cenu vám sdělím, jakmile se seznámím se zadáním.
Návštěvník webu má omezené možnosti interakce. Proto je důležité, aby dostával adekvátní informace a ve správném pořadí.
Kvalitní obsah je tou nejlepší SEO optimalizací – právě díky němu lidé na váš web přicházejí a nalézají jej.
Každý návštěvník, který váš web rychle opustí, znamená promarněnou šanci. Kvalitní texty pomáhají návštěvníky proměnit v zákazníky.
Texty na web představují jednorázovou investici, která má (na rozdíl třeba od reklamy) trvalý efekt.
Texty vás reprezentují všude tam, kde nemůžete vystupovat osobně.
Pokud očekáváte, že psané slovo bude plnit konkrétní obchodní účel, nestačí jen znalost dané problematiky. Stejně důležité je pochopit cílovou skupinu, zákonitosti toho kterého textového útvaru a osvědčené best practices postupy.
Úroveň a originalita sdělení odráží úroveň vaší značky / firmy.
Slova a věty nesou vedle konkrétních významů také emoce. Kvalitní texty pracují se všemi rovinami vyznění.
Navrhuji řešení reklamních a komunikačních kampaní. Snažím se nacházet neotřelé a originální koncepty, kde vtip a nápad jsou důležitější než rozpočet.
Pro každý online projekt je klíčový obsah – právě díky němu lidé stránky nacházejí či sdílejí, kvůli němu se vracejí. Nabídněte jim tedy to, co je skutečně zajímá.
Komunikace o produktech či službách může mít mnoho podob. Zkuste se zákazníky hovořit přímo, otevřeně a zjišťovat, co je zajímá. Uvidíte, že se to vyplatí.

Jak postupovat při krizové komunikaci

Proč monitorovat sociální sítě a online média?