in

(Online) marketingová komunikace, strategie a propagace

Dobrý firemní či produktový marketing nestojí na obrovském rozpočtu, ale především na originálním nápadu a jeho realizaci. Pomohu vám s účinnou propagací a koncepční marketingovou komunikací, abyste se dostali do povědomí zákazníků.
Efektivitu
Koncepci
Výsledky
Promyšleným využitím a propojením různých komunikačních kanálů a moderních marketingových nástrojů lze i s poměrně nízkými náklady dosáhnout zajímavého efektu.
Dokážu vám pomoci i v dalších oblastech firemní komunikace, corporate identity či s webovými stránkami – všechny složky musí podporovat marketingovou kampaň a vytyčenou strategii.
Je lepší si stanovovat menší, ale o to konkrétnější cíle, aby byly vidět výsledky jednotlivých komunikačních kroků. Podle nich lze případně korigovat další postup kampaně.
outsourcing firemního marketingu
rozvoj a řízení značky
online i offline marketingové kampaně
uvádění nových produktů a služeb
marketingové plánování, konzultace a strategie
optimalizace webu
Pokud vás první e-mailový nebo telefonický kontakt přesvědčí, že pro váš marketing budu přínosem, následuje osobní schůzka. Nechám se podrobněji uvést do fungování vaší firmy a segmentu, poslechnu si, čeho chcete dosáhnout, případně jaké kroky jste v oblasti propagace a marketingu dosud podnikali. Následně vám nabídnu vyvážený komunikační plán s důrazem na jeho ekonomickou efektivitu a účinnost.
Mohu vám přispět poradenstvím, stejně jako se mohu na realizaci kampaně aktivně podílet.
Texty
webové stránky, e-shopy, brožury, slogany, reklamní a propagační materiály…

kreativní návrhy reklamních a komunikačních kampaní, rozhlasové a televizní spoty, inzerce, direct maily…
Public relations
podpora značky, vztahy se zákazníky, mediální a krizová komunikace, sociální sítě…

Jak postupovat při krizové komunikaci

Proč monitorovat sociální sítě a online média?