in

Správa PPC kampaní (AdWords, Sklik, Facebook, Youtube)

PPC kampaně představují jeden z nejefektivnějších nástrojů online propagace. Vaše inzeráty se uživatelům zobrazují přesně podle toho, co hledají, případně podle obsahového kontextu stránky. Můžete tak zákazníky oslovit ve chvíli, kdy je daná věc / oblast skutečně zajímá. Připravím vám účinné kampaně s důrazem na co nejnižší cenu.
Důkladná optimalizace
Měření výkonu
PPC systémy pro jejich efektivitu využívá stále více inzerentů, což logicky stupňuje cenu za proklik. Návrhem kampaně má práce nekončí, ale systematickou optimalizací snižuji cenu za proklik (hledáním vhodných klíčových slov), zvyšuji míru prokliku (originálními texty reklam) a celkově zlepšuji cílení a účinek kampaně.
Zjistěte si, kolik vás PPC reklamy budou skutečně stát. Správci kampaní si mnohdy vedle částky za nastavení kampaně účtují také procenta z proinzerované částky. Jejich zájem je pak v rozporu s tím vaším – nemají důvod šetřit. Často také nemáte do reklamního účtu přístup a nepatří vám. Já si účtuji fixní částku a účet je vždy veden na vás.
U PPC (výkonové) reklamy lze snadno změřit, kolik stojí přivedení jednoho zákazníka. Máte tak dokonalý přehled o účinnosti kampaně. Navíc navrhnu potřebné (jednoduché) úpravy vašich webových stránek, které dále pomohou snížit cenu online kampaně a hlavně zvýšit konverzní poměr.
měření efektivity kampaní
rozpočet a výdaje pod kontrolou
 
Cena se odvíjí od rozsahu kampaně a začíná na 3000 Kč (žádné další procentuální provize). Částka zahrnuje tříměsíční správu účtu a hlavně průběžnou optimalizaci a vylepšování kampaní. Na konci tohoto procesu je vyladěná reklamní kampaň, která je plně ve vašem vlastnictví.
Již během několika hodin k vám mohou přicházet noví zákazníci.
Díky přesnému cílení oslovujete právě ty zákazníky, které potřebujete.
Kampaně lze kdykoli snadno přizpůsobit / upravit podle aktuální situace (či pozastavit / spustit).
K dispozici máte přesné statistiky efektivity.
Platíte jen za skutečné výsledky (prokliky / přivedené zákazníky).
Texty (copywriting)
Píši webové, reklamní a obchodní texty, které mají švih, zaujmou a jsou přesně cílené. Promyšlené texty skutečně prodávají a pomáhají profilovat značku.
Kreativní koncepty
Navrhuji řešení reklamních a komunikačních kampaní. Snažím se nacházet neotřelé a originální koncepty, kde vtip a nápad jsou důležitější než rozpočet.
Obsahová strategie
Pro každý online projekt je klíčový obsah – právě díky němu lidé stránky nacházejí či sdílejí, kvůli němu se vracejí. Nabídněte jim tedy to, co je skutečně zajímá.
Propagace v sociálních sítích
Komunikace o produktech či službách může mít mnoho podob. Zkuste se zákazníky hovořit přímo, otevřeně a zjišťovat, co je zajímá. Uvidíte, že se to vyplatí.

Jak postupovat při krizové komunikaci

Proč monitorovat sociální sítě a online média?