in

Ideál krásy a zdraví

26.07. 2009

ANAD je veřejně prospěšná organizace, která se snaží upozorňovat na problémy a choroby spojené s poruchami příjmem potravy. Frankfurtská Ogilvy pro ni připravila působivou kampaň srovnávající klasický ideál krásy s trendem nebezpečně vychrtlých modelek.
Nečekané prozření
Agentura naklonovala tři známé, lehce erotické malby, přičemž původní modelky nahradila ze jejich podvyživené, anorektické dvojnice. Provokativně aktualizované malby byly začleněny do sbírek londýnské National Gallery přímo mezi ostatní vystavené kousky. Návštěvníci, přirozeně perceptivně naladění, pak byli nečekaně atakováni silným poselstvím.
Kampaň pomohla zvýšit návštěvnost webových stránek organizace o 15 % a hlavně přinesla několik významných finančních darů.
Autory originálních maleb jsou François Boucher, Édouard Manet a Jean Auguste Dominique Ingres.
Využití klasických maleb v reklamě si vyzkoušelo i italské muzeum komiksu.

Jak copywriteři píší dobré slogany – jak napsat slogan

Použitelnost outdoorové reklamy