in

Jak dostat děti do přírody

20.06. 2009
Microsites
Americké děti už skoro nechodí ven. Nedávný výzkum ukázal, že tráví venku zhruba o 50 % méně času než jejich vrstevníci před 20 lety. US Forest Service se proto rozhodla nabídnout dětem přírodu tam, kde jsou nejsnáze k zastižení – na Internetu.
Kampaň Discover the Forest má podobu microsite, která dětem ukazuje, co všechno lze v přírodě podnikat. K tomu slouží několik jednoduchých interaktivních her. Učí děti například pracovat s kompasem, rozeznávat zvuky a stopy zvířat. Nechybí ani obligátní Google mapy umožňující vyhledat nejbližší přírodní areál. Docela by mě zajímalo, jaký bude mít kampaň dopad. Je samozřejmě mířena i rodiče, aby si uvědomili, že potomek ke zdravému vývoji potřebuje co nejširší spektrum zážitků. Koneckonců hamburgery mají i v národních parcích.

Jak copywriteři píší dobré slogany – jak napsat slogan

Použitelnost outdoorové reklamy