in

Zvířata v reklamě – archetyp nebo trend?

V létě se koná série nejrůznějších soutěží a přehlídek, které již tradičně začínají soubojem o Zlatého lva v Cannes. Jinou a pravděpodobně méně známou akcí tohoto typu je klání Animal Spot naplánované na 9. červenece do Říma.
Zvířata ve službách značek
Soutěž Animal Spot se pyšní tím, že jako jediná na světě je výhradně zaměřená na reklamní spoty, které se týkají zvířat nebo v nich zvířata vystupují. Letos proběhne již šestý ročník a o ceny bude usilovat deset předvybraných spotů.
Lidé stojící za Animal Spot vycházejí z přesvědčení, že zvířata hrála zásadní roli v lidské komunikaci od úsvitu věků, jak například dokládají jeskynní malby v Lascaux. Stejně tak se zvířata stávají významnými ikonami v moderním marketingu (krokodýl Lacoste, Fiat Panda, králíček Duracell, kůň spojený s Ferrari nebo již v úvodu zmiňovaný Zlatý lev). Z těchto důvodů si zvířata v reklamě zaslouží speciální pozornost.
Soutěžní klipy (a mnohé další) je možno zhlédnout přímo na stránkách Animal Spot. Zde jen dvě ukázky.
Ochrana zvířat
Agentura: Nice tie Sir, Amsterdam
httpv://www.youtube.com/watch?v=1hKD1E4uNqw
Kampaň zaměřená na recyklaci
Agentura: Odyssey, Bukurešť
httpv://www.youtube.com/watch?v=8omWWhIoqLs

Najměte si profesionálního copywritera a ideamakera

Reklama na těle