in ,

Interaktivní reklama

06.07. 2009

Tažení proti domácímu násilí jsou běžná ve všech koutech civilizovaného světa. Nejnovější počin německé Amnesty International na toto téma se však mimořádně podařil. Kampaň byla v Cannes oceněna Stříbrným lvem.
Zdánlivě běžný reklamní panel skrývá kamerku, která je schopna detekovat pohled a pohyb očí. Když se někdo zadívá na výjev, na němž muž tluče ženu, obrázek se postupně změní v idylickou scénu. „Tohle se stává, když se nikdo nedívá,“ zní volný překlad ústředního sloganu.
Vadou na kráse jinak působivé a všestranně komunikativní kampaně zůstává její malý dosah. Jediný „exponát“ byl umístěn na autobusové zastávce v Hamburgu. Svůj účel však splnil, protože vzbudil pozornost a o kampani se spontánně mluvilo (k čemuž přispělo i zmíněné ocenění v Cannes).

Jak copywriteři píší dobré slogany – jak napsat slogan

Použitelnost outdoorové reklamy