in

Monitoring médií a tisku

O čem se mluví v souvislosti s vaší firmou, značkou konkurencí či oborem? Každý den aktuální informace v e-mailu. Dlouhodobé i krátkodobé sledování témat, jejich vyhodnocení a využití ve váš prospěch.
Informace
Využití příležitostí
Kompletní průřez tištěnými deníky i magazíny, televizí, rozhlasem, online médii. Vše podstatné z mediální scény pod kontrolou.
Jak dát o sobě vědět? Jak se vhodně zapojit do mediálního diskurzu? Jak využít různých nálad a trendů?
Proč se vlastně věnovat
PUBLIC RELATIONS?
kompletní PR služby a strategie
Texty
webové stránky, e-shopy, brožury, slogany, reklamní a propagační materiály…

kreativní návrhy reklamních a komunikačních kampaní, rozhlasové a televizní spoty, inzerce, direct maily…
Marketing
outsourcing marketingu, online i offline kampaně, rozvoj značky, uvádění nových produktů, optimalizace webu…

Jak postupovat při krizové komunikaci

Proč monitorovat sociální sítě a online média?