in ,

Sociální sítě

Online monitoring médií a sociálních sítí (nástroje zdarma)
Poslední dobou se roztrhl pytel s nejrůznějšími social media monitoring nástroji a neustále vznikají nové. Zatím bohužel neexistuje žádný (automatizovaný) nástroj, který by dokázal pokrýt všechny potřeby monitoringu online médií i sociálních sítí, zároveň byl zdarma a vyhovoval českým podmínkám. Můžete si ale takový nástroj složit z více služeb a svůj účel splní (o důvodech, proč monitorovat dění v online médiích a sociálních sítích, pojednával předchozí článek).
Pokračovat
Proč monitorovat sociální sítě a online média?
Sledování dění na sociálních sítích, v blogosféře a v online médiích by mělo být běžnou součástí internetového marketingu. Jedná se vlastně o základní (digitální) public relations. Online sféra totiž (zpravidla) dovoluje velmi snadnou intervenci. Je škoda si nechat unikat příležitosti, kdy lze jednoduše ukázat, že vám na zákaznících záleží.
Pokračovat
Pár tipů pro komunikaci na Facebooku aneb Facebook SEO
Facebook byl primárně vytvořen pro komunikaci mezi přáteli a známými a podle toho zachází s příspěvky. Abyste dosáhli ve firemní komunikaci lepších výsledků, je dobré mít některé vlastnosti Facebooku na paměti.
Pokračovat
Jak vést firemní stránku na Facebooku
Položte si úvodem otázku: Sledovali byste na Facebooku vlastní firmu? Pokud k tomu nenacházíte žádný důvod, možná na Facebook pohlížíte jako na tvrdý marketingový nástroj. Marketing je ovšem až sekundární efekt při budování vztahů se zákazníky. Když budete dobře dělat PR, vrátí se vám to.
Pokračovat

Jak postupovat při krizové komunikaci

Proč monitorovat sociální sítě a online média?